Jak funguje iBee?

#

Moduly, se kterých se skládá aplikace iBee, mají mnoho funkcí a tady se o nich dozvíte více.

Rezervační diář

Systém iBee umožňuje vkládat schůzky/návštěvy s vazbou na klienta/zákazníka přímo do plánovacího kalednáře. U záznamu můžete doplnit poznámku a nastavit aby mu přišla upomínka e-mailem, nebo SMS týden, den nebo hodinu předem. Kientům také můžete odeslat ihned mailem pozvánku ve formátu iCal, kterou si mohou vložit do svého kalendáře. Naplánované schůzky také vidíte hned na domácí stránce seřazeny a obarveny podle blížícího se termínu.

Pokladna

Pokladna aplikace iBee je navržena pro pohodlné ovládání dotykem. Velmi dobře se ovládá i myší nebo touchpadem. Na obrazovce je mřížka tlačítek s jednotlivými volbami prodeje, které si můžete nadefinovat ve správě služeb případně zboží. Je zde možnost i volného prodeje služby nebo zboží s upravitelnou cenou. V levé části se pak tvoří účtenka a pod účtenkou možnost uzavření prodeje s platbou v hotovosti, platební kartou, platbou převodem přes QR kód, nebo přes terminál v mobilu (GP Tom). Mezi službami nebo produkty můžete vyhledávat psaním části názvu do vyhledávacího pole pod účtenkou, nebo můžete vložit do účtenky zboží načtením čárového kódu čtečkou připojenou k zařízení.

Správa služeb

Základní komoditou pro uživatele systému iBee jsou služby. Každá služba ma svoji základní cenu, svoji časovou dotaci a může mít i svoji barvu pro odlišení v diáři. Služby lze dělit do kategorií pro lepší přehlednost. Pro plátce DPH lze také zvolit k ceně příslušnou sazbu DPH, která je pak na účtence rozúčtovaná.

Správa klientů

Výborným pomocníkem je správa klientů, nebo chcete-li, zákazníků. Každý klient má svoji kartu, kde uvidíte jeho základní kontkatní údaje, poznámky, naplánované a minulé návštěvy, jeho útratu u vás a v neposlední řadě máte možnost uživatelských informací prostřednictvím osobních dotazníků. Přímo z kraty můžete vkládat poznámky, plánovat další návštěvy do kalendáře nebo přejít k pokladně a vyúčtovat služby nebo zboží s vazbou na klienta.
Klienty si také můžete třídit do kategorií pro lepší přehlednost a také pro lepší cílení dotazníků.

Správa zboží

Pokud ke službám poskytujete také doplňkový prodej zboží, v systému iBee si toto zboží můžete evidovat. Každá položka zboží má svoji cenu a další vlastnosti. Ke zboží je možno vložit i EAN kód a při zobrazení pokladny lze použít čtečku čárového kódu namísto hledání příslušného tlačítka na obrazovce. Lze zde dokonce tvořit tzv. složený produkt, kdy například vytvoříte balíček jiných produktů za zvýhodněnou cenu. Pro plátce DPH lze také zvolit k ceně příslušnou sazbu DPH, která je pak na účtence rozúčtovaná.

Vedení skladů

Každá položka zboží, nebo materiálu, vložená do systému iBee může být naskladňována ve skladovém systému. Pokud je nastaveno u položky že se má řídit stavem skladu, nelze pak prodat větší množství než je skladem. V případě složeného produktu se pak skladová dostupnost řídí složkou, která má nejmenší skladový stav. Ke každému prodeji, nebo spotřebě se automaticky generuje výdejka ze skladu. Výdejky lze vkládat i ručně pro případ použití položky ze skladu na spotřebu, odpis, nebo jiný účel bez prodeje. Kdykoliv je možné si prohlédnout inventurní soupis s detailem pohybu každé položky.

Účetní a statistické informace

V případě, že přijímáte platby v hotovosti, vede se v aplikaci iBee pokladní kniha. Můžete nahlédnout i do pohybů na pokladně a zjistit stav pokladny. Pokladní kniha je vždy jedna hlavní a pak pro každého inkasujícího uživatele jeho osobní pokladna. V pokladně lze také doplnit výdej, například vklad na účet, nákup zboží, služeb či materiálu nebo osobní spotřebu.
Dále jsou v aplikaci dostupné přehledy prodejů na denní, týdenní i měsíční bázi.
V neposlední řadě je zde také přehled komunikace přes e-mail, nebo SMS.

Receptury u služeb

Chcete-li si sledovat stavy materiálu používaného k provedení služby, máte možnot takový materiál vést odděleně od zboží ve skladu. U každé služby pak máte možnost vytvořit si recepturu, kde vytvoříte seznam použitého materiálu a ten se po každém vyúčtování služby odepíše ze skladu.
V aplikaci pak můžete i sledovat spotřebu materiálu a její finanční hodnotu.

Dotazníky zákazníků

V aplikaci iBee máte možnost sestavovat si dotazníky pro zákazníky/klienty. Můžete tvořit buď interní dotazník, který si vyplňujete sami na základě dotázání se klienta, nebo dotazník, který vyplní přímo zákazník/klient buď na vašem zařízení, nebo i na svém (pošlete mu výzvu e-mailem, nebo SMS).
Vyplněné dotazníky máte pak přehledně na kartě klienta.