Jak funguje iBee?

#

Moduly, se kterých se skládá aplikace iBee, mají mnoho funkcionalit a tady se o nich dozvíte více.

Pokladna

Pokladna aplikace iBee je navržena pro pohodlné ovládání dotykem. Na obrazovce je mřížka s jednotlivými volbami prodeje, které si můžete nadefinovat ve správě služeb a zboží. Je zde možnost i volného prodeje služby nebo zboží s upravitelnou cenou. V levé části se pak skládá účtenka a pod účtenkou možnost uzavření prodeje s platbou v hotovosti, nebo platební kartou. Při platbě hotovostí, je (je-li nastaveno EET) odesláno hlášení na finanční správu a částka zapsána do pokladnní knihy.

Správa zboží a služeb

Systém iBee odděluje prodej služeb od prodeje zboží. Mají své kategorie, do kterých je lze rozdělovat. Každá položka zboží nebo služby ma svoji základní cenu a akční cenu pro případ slevových akcí. Ke zboží je následně možno vložit i EAN kód a následně při zobrazení pokladny lze použít štečku čárového kódu při vkládání zboží na účtenku. Pro plátce DPH lze také zvolik k ceně příslušnou sazbu DPH.

Vedení skladů

Každá položka zboží vložená do systému iBee může být naskladňována ve skladovém systému. Pokud je správně nastavena položka že se má řídit stavem skladu, nelze pak prodat větší množství než je skladem. Ke každému prodeji se automaticky generuje výdejka ze skladu. Výdejky lze vkládat i ručně pro případ použití položky ze skladu na spotřebu, nebo jiný účel bez prodeje. Kdykoliv je možné si prohlédnout inventurní soupis s detailem pohybu každé položky.

Účetní informace

V případě, že přijímáte platby v hotovosti, můžete nahlédnout i do pohybů na pokladně a zjistit stav pokladny. Pokladna je vždy jedna hlavní a pak pro každého uživatele jeho osobní pokladna. V pokladně lze také doplnit výdej, například vklad na účet, nebo osobní spotřebu.

Správa klientů

Výborným pomocníkem může být možnost správy klientů, nebo chcete-li, zákazníků. Každý klient má svoji kartu, kde uvidíte jeho základní kontkatní údaje, poznámky, naplánované a minulé návštěvy, jeho útratu u vás a v neposlední řadě máte možnost uživatelských informací prostřednictvím dotazníků. Přímo z kraty můžete přidávat poznámky, plánovat schůzky do kalendáře a přejít k pokladně s vazbou na klienta.

Rezervační systém

Systém iBee umožňuje vkládat schůzky z vazbou na klienta přímo do kalednáře. U schůzky je možnost poznámky a zapnutí různých anotací. Kientovi tak můžete odeslat ihned mailem pozvánku ve formátu ical do jeho kalendáře, nebo nastavit aby mu přišla upomínka den předem, nabo hodinu předem a to prostřednictvím mailu nebo SMS. Naplánované schůzky také vidíte hned na domácí stránce seřazeny a oberveny podle blížícího se termínu.