Dotazníky, vyplňování a odesílání

V případě, že máte vytvořené formuláře, uvidíte na kartě zákazníka záložky „Dotazníky“ a „Formuláře zákazníka“.

Dotazníky – na této záložce jsou pod sebou všechny interní dotazníky zákazníka, které si vyplňujete vy pro vlastní potřebu. V levé části je otázka, v pravé je odpověď, kterou vložíte kliknutím na předchozí odpověď, nebo nápis „- vložit odpověď -“ po vyplnění odpovědi do vstupního pole stiskněte vždy enter aby se odpověď uložila.

Formuláře klienta – na této záložce jsou pod sebou externí dotazníky klienta, které vyplňuje sám klient. Standardně pokud existuje externí dotazník a doposud nebyl požadavek na vyplnění, je na této kartě vidět bez odpovědí. V horní části každého dotazníku jsou tři tlačítka:
„vytvořit požadavek“ – založí do systému požadavek na vyplnění formuláře a zobrazí na obrazovce QR kód, který si klient může vyfotit svým zařízením a tím získat odkaz na jeho formulář. Nebo lze kliknout na QR kód a formulář se zobrazí na našem zařízení, které můžeme dát klientovi k vyplnění.
„vytvořit požadavek a odeslat mailem“ – udělá to stejné jako první tlačítko a navíc odkaz na vyplnění pošle zákazníkovi na jeho e-mailovou adresu
„vytvořit požadavek a odeslat SMS“ – udělá to stejné jako první tlačítko a navíc odkaz na vyplnění pošle zákazníkovi formou SMS na jeho mobilní telefon

Po úspěšném vyplnění formuláře klientem jej na tomto místě uvidíte vyplněný.

#

#
#

Příklad externího formuláře pro zákazníka „dotazník pro zpracování osobních údajů“ jak jej vidí zákazník při vyplňování.

Příklad externího formuláře pro zákazníka „dotazník pro zpracování osobních údajů“ jak jej vidíte vy po vyplnění

#
#

Příklad interního obecného dotazníku jak jej vidíte vy při vyplňování.