V případě, že máte vytvořené formuláře, uvidíte na kartě zákazníka záložky „Dotazníky“ a „Formuláře zákazníka“.
Dotazníky – na této záložce jsou pod sebou všechny interní dotazníky zákazníka, které si vyplňujete vy pro vlastní potřebu. V levé části je otázka, v pravé je odpověď, kterou vložíte kliknutím na předchozí odpověď, nebo nápis „- vložit odpověď -“ po vyplnění odpovědi do vstupního pole stiskněte vždy enter aby se odpověď uložila.
Formuláře klienta – na této záložce jsou pod sebou externí dotazníky klienta, které vyplňuje sám klient. Standardně pokud existuje externí dotazník a doposud nebyl požadavek na vyplnění, je na této kartě vidět bez odpovědí. V horní části každého dotazníku jsou tři tlačítka:
„vytvořit požadavek“ – založí do systému požadavek na vyplnění formuláře a zobrazí na obrazovce QR kód, který si klient může vyfotit svým zařízením a tím získat odkaz na jeho formulář. Nebo lze kliknout na QR kód a formulář se zobrazí na našem zařízení, které můžeme dát klientovi k vyplnění.
„vytvořit požadavek a odeslat mailem“ – udělá to stejné jako první tlačítko a navíc odkaz na vyplnění pošle zákazníkovi na jeho e-mailovou adresu
„vytvořit požadavek a odeslat SMS“ – udělá to stejné jako první tlačítko a navíc odkaz na vyplnění pošle zákazníkovi formou SMS na jeho mobilní telefon
Po úspěšném vyplnění formuláře klientem jej na tomto místě uvidíte vyplněný.