Od plánu Bee Plus můžete pracovat se zákazníky (klienty). Jejich správu najdete pod ikonou dvou postav v hlavním menu, nebo na hlavní obrazovce aplikace.
Po rozkliknutí uvidíte seznam vašich zákazníků s užitečnými informacemi, jako datum minulé i budoucí návštěvy, celková útrata, nebo zařazení do skupiny.
V pravém panelu zase můžete vyhledávat podle jména, nebo filtrovat podle skupiny.
U každého řádku se zákazníkem máte na výběr z akcí: Přejít na kartu zákazníka, přejít k dotykové pokladně s nastaveným zákazníkem, upravit zákazníka, nebo vyjmout zákazníka ze seznamu.
Po přechodu na kartu zákazníka uvidíte složenou obrazovku z několika oblastí a také s několika záložkami.
První záložka je „Přehled klienta“, zde vidíte kartu se základními kontaktními informacemi klienta, vedle vidíte kartu s několika posledními návštěvami u vás a tlačítko s možností naplánovat další. (více v nápovědě v části Diáře). Dále je zde karta s poznámkami k zákazníkovi. U každé poznámky je možnost její úpravy nebo smazání. Tlačítko k přidání poznámky je pod kartou. Při přidání, nebo editaci poznámky se otevře jednoduché okno jen pro text. Datum a čas se doplní automaticky.
Ve spodní části je pak historie plateb zákazníka, kdy co nakoupil a v jaké výši. Pod touto kartou je pak tlačítko k přechodu k dotykové pokladně s nastaveným zákazníkem.
Další záložka „Dotazníky“ – volitelně pokud máte modul dotazníky, na této záložce jsou pod sebou všechny interní dotazníky zákazníka, které si vyplňujete vy pro vlastní potřebu. V levé části je otázka, v pravé je odpověď, kterou vložíte kliknutím na předchozí odpověď, nebo nápis „- vložit odpověď -“ po vyplnění odpovědi do vstupního pole stiskněte vždy enter aby se odpověď uložila.
Další záložka „Formuláře klienta“ – volitelně pokud máte modul dotazníky, na této záložce jsou pod sebou externí dotazníky klienta, které vyplňuje sám klient. Standardně pokud existuje externí dotazník a doposud nebyl požadavek na vyplnění, je na této kartě vidět bez odpovědí.
V horní části každého dotazníku jsou tři tlačítka:
„vytvořit požadavek“ – založí do systému požadavek na vyplnění formuláře a zobrazí na obrazovce QR kód, který si klient může vyfotit svým zařízením a tím získat odkaz na jeho formulář. Nebo lze kliknout na QR kód a formulář se zobrazí na našem zařízení, které můžeme dát klientovi k vyplnění.
„vytvořit požadavek a odeslat mailem“ – udělá to stejné jako první tlačítko a navíc odkaz na vyplnění pošle zákazníkovi na jeho e-mailovou adresu
„vytvořit požadavek a odeslat SMS“ – udělá to stejné jako první tlačítko a navíc odkaz na vyplnění pošle zákazníkovi formou SMS na jeho mobilní telefon
Po úspěšném vyplnění formuláře klientem jej na tomto místě uvidíte vyplněný.
Záložka „Fotografie“ – zde můžete doplňovat fotografie důležité pro vaši službu. Možností, jak vložit fotografii je více. Na PC je tu možnost kliknout na „zvolit soubory“ a najít na svém PC fotografie a ty nahrát do systému, nebo je zde QR kód s jedinečným odkazem, který když si naskenujete mobilním zařízením s kamerou, vám umožní rovnou fotografovat a vložit fotku k zákazníkovi. Provozujete-li systém na mobilním zařízení s fotoaparátem, můžete také tapnout na QR kód a přejdete na stránku s možností rovnou vyfotografovat a uložit obrázek k zákazníkovi.
Na úpravu informací se dostanete buď ze seznamu zákazníků kliknutím na ikonu tužky, nebo na kartě zákazníka u kontaktních informací, také tlačítko s ikonou tužky.
Ve formuláři upravujete jméno zákazníka, jeho zařazení do skupiny, telefon, e-mail, případně poštovní adresu a také poznámku k zákazníkovi.
V hlavním menu pod položkou „Vlastnosti zákazníků“ je položka „Kategorie zákazníků“ kde si můžete vkládat kategorie, do kterých pak zákazníky pro lepší přehlednost můžete rozdělovat. Kategorie můžete také použít pro cílení dotazníků.
Na straně s přehledem kategorií můžete kategorie vkládat (pravý panel, tlačítko „Plus“), upravovat (tlačítko tužky v řádku) nebo mazat (tlačítko křížku v řádku).
Editací, nebo tvorbou nové kategorie přejdete na jednoduchý formulář, kde vyplníte pouze název a případně popis kategorie. Následně uložíte.