Do rezervačního diáře se můžete dostat dvěma způsoby. Ten hlavní je přes ikonu kalendáře v hlavním menu, nebo zkratku na úvodní straně. Ten druhý pak, máte-li plán se správou zákazníků, přes kartu klienta – vložení nové návštěvy.
Rezervační diář je tabulka kalendáře, jehož zobrazení si můžete nastavit jednak v nastavení (viz samostatná kapitola návodu) a také přímo v kalendáři tlačítky v jeho horní části.
Pro vložení rezervace na PC jednoduše kliknete na den a časový slot, kam chcete službu vložit. Můžete také stisknout tlačítko myši a táhnout dolů pro delší rozsah služby. Na mobilních zařízeních s dotykovou obrazovkou je nutné chvíli přidržet prst na požadovaném místě vložení rezervace.
Zobrazí se vám okno pro vlastnosti rezervace.
V horní části – pouze pro plán HIVE – si můžete zvolit pro kterého zaměstnance rezervace platí. Dále datum a čas začátku a konce rezervace. Dále máte-li v plánu práci se zákazníkem, máte tu volbu návaznosti na zákazníka (ta může být již nastavena, jdete-li do diáře přes kartu zákazníka). Vedle výběru zákazníka je malé tlačítko „Plus“, které umožní rychlé vložení nového zákazníka pouze se základními informacemi.
Dále je zde výběr, kterým můžete přiřadit k rezervaci plánovanou službu. Jsou zde jen služby s nastaveným časem trvání. Výběrem služby se může datum a čas konce služby změnit, podle časové náročnosti vybrané služby. Vedle vybrané služby vidíte informační okénko s barvou vybrané služby jakou bude zobrazena v diáři.
Dále můžete ke službě vložit další doplňující poznámku.
Následují volby notifikací klientovi:
Odeslat pozvánku na událost klientovi na e-mail
Poslat upomínku na událost klientovi na e-mail 1 den dopředu
Poslat upomínku na událost klientovi na e-mail 1 hodinu dopředu
Poslat upomínku na událost klientovi na e-mail 1 týden dopředu
Poslat upomínku na událost klientovi na mobil(SMS) 1 den dopředu
Poslat upomínku na událost klientovi na mobil(SMS) 1 hodinu dopředu
Poslat upomínku na událost klientovi na mobil(SMS) 1 týden dopředu
První odešle okamžitě po uložení rezervace zákazníkovi e-mail s potvrzením rezervace a s přílohou k vložení do kalendáře.
Ostatní nastavují notifikace blížícího se termínu služby zvoleným kanálem ve zvolenou dobu.
Kliknutím na „Přidat záznam“ vložíte rezervaci do kalendáře.
Dále kliknutím, nebo tapnutím na existující událost, můžete danou událost upravovat a měnit i naplánované notifikace.
Na PC, nebo větších dotykových zařízením, můžete i kliknutím táhnutím přesouvat rezervace v kalendáři. Tato funkce je na malých zařízeních zablokována.