Na hlavní straně ve zkratkách, nebo vlevo v menu je položka s ikonou smajlíku, což je přechod ke správě služeb. Po kliknutí uvidíte obrazovku se seznamem služeb, pokud nějaké již máte nadefinované. V pravém ovládacím panelu v části „Akce“ je tlačítko s obrázkem „Plus“ přes který se dostanete k formuláři pro vytvoření nové služby. Tento formulář je rozdělen záložkami (Názvy (česky), Cena služby, Další nastavení, Zařazení do kategorie, Receptura).
Na záložce „Názvy (česky)“ vyplníte název služby a také můžete vyplnit krátký název, který se použije na tlačítko na dotykové pokladně. Když krátký název nevyplníte, použije se na tlačítko celý název z prvního pole.
Na záložce „Cena služby“ vyplníte cenu, ze kterou službu prodáváte. Pokud nejste plátci DPH, ponecháte přepínač „cena vč. DPH“ zapnutý, pokud jste plátce DPH, můžete si zvolit, zda bude udaná cena s DPH, nebo bez (následně se DPH dopočítá na dokladech) a sazbu DPH.
Na záložce „Další nastavení“ si můžete zvolit jakou barvou se daná služba zobrazí v diáři (pokud si k rezervaci termínu onu službu zvolíte), dále si zde zvolíte pořadí zobrazení na dotykové pokladně, pak je zde přepínač, zda se má služba vůbec zobrazovat na dotykové pokladně a přepínač, zda chcete tuto službu mít hned na hlavní obrazovce dotykové pokladny (standardně je zobrazená až v příslušné kategorii). Zde se může stát, že pokud nepoužíváte kategorie, nebo nemáte službu v žádné kategorii zařazenou a zároveň nezapnete zobrazení na hlavní straně, službu nikde neuvidíte. Dále je v této záložce posuvník, kterým si nastavíte časovou délku služby – to je pro správné obsazení časových slotů v diáři. Její nastavení je podmínkou, aby se vám služba nabídla jako volba při vkládání rezervace.
Na záložce „Zařazení do kategorie“ si pak zakliknete do které kategorie se služba zařadí. (O kategoriích níže). Služba může být zařazena do více kategorií současně.
Poslední záložka „Receptura“ slouží pro sestavování receptur, pokud máte zakoupen modul Receptury. Popis ovládání receptur je v samostatné kapitole tohoto návodu.
Po úspěšném vyplnění formuláře služby ji uložíte kliknutím na tlačítko s obrázkem diskety.
Jste-li na seznamu existujících služeb, máte také možnost službu upravit, kliknutím na tlačítko s ikonou tužky – dostanete se do formuláře s vlastnostmi služby popsaného výše. Také máte možnost v rámci úspory času službu duplikovat. K tomu slouží tlačítko s ikonou dvojité stránky. Tím se dostanete do formuláře, kde editujete již zduplikovanou službu. Nakonec zde máte možnost službu smazat. Zde postupujte s rozmyslem, protože tím ztratíte veškeré návaznosti na službu, kterou jste již dříve účtovali a vkládali do rezervací. Při dokončení používání služby se spíše doporučuje jen vypnout zobrazování.
Do správy kategorií služeb se dostanete přes příslušné tlačítko v hlavním menu. Opět se ocitnete v tabulce s existujícími kategoriemi. Kliknutím na tlačítko „Plus“ v ovládacím panelu přejdete na formulář pro vložení nové kategorie. Zde je jednoduchý formulář, kde vyplníte název kategorie (např. „Sportovní masáže“), zapnete si zda má být viditelná na dotykové pokladně a dále pořadí zobrazení na dotykové pokladně. Můžete si zvolit nadřazenou kategorii, čímž tuto kategorii schováte pod tuto nadřazenou kategorii a můžete si tak tvořit podkategorie.
Nakonec si můžete zvolit barvu, jakou položka kategorie zobrazena na dotykové pokladně.
Stejně jako jinde si pak můžete v seznamu kategorií jednotlivé kategorie opakovaně upravovat, nebo mazat. Pozor zase na mazání, pokud máte pod kategorií zařazeny nějaké služby, tyto se vyřadí z kategorie a můžou se stát neviditelnými na dotykové pokladně. Tyto služby pak přeřaďte do jiné kategorie.