Jak funguje iBee?

#

Moduly, se kterých se skládá aplikace iBee, mají mnoho funkcí a tady se o nich dozvíte více.

Pokladna

Pokladna aplikace iBee je navržena pro pohodlné ovládání dotykem. Velmi dobře se ovládá i myší nebo touchpadem. Na obrazovce je mřížka tlačítek s jednotlivými volbami prodeje, které si můžete nadefinovat ve správě služeb případně zboží. Je zde možnost i volného prodeje služby nebo zboží s upravitelnou cenou. V levé části se pak tvoří účtenka a pod účtenkou možnost uzavření prodeje s platbou v hotovosti, platební kartou, nebo platbou převodem přes QR kód. Při platbě hotovostí, je (je-li nastaveno EET a je-li stále platná legislativa) odesláno hlášení na finanční správu a částka zapsána do pokladnní knihy.

Správa zboží a služeb

Systém iBee odděluje prodej služeb od prodeje zboží. Mají své kategorie, do kterých je lze rozdělovat. Každá položka zboží nebo služby ma svoji základní cenu a akční cenu pro případ slevových akcí. Ke zboží je možno vložit i EAN kód a při zobrazení pokladny lze použít čtečku čárového kódu namísto hledání příslušného tlačítka na obrazovce. Pro plátce DPH lze také zvolit k ceně příslušnou sazbu DPH, která je pak na účtence rozúčtovaná.

Vedení skladů

Každá položka zboží vložená do systému iBee může být naskladňována ve skladovém systému. Pokud je nastaveno u položky že se má řídit stavem skladu, nelze pak prodat větší množství než je skladem. Ke každému prodeji se automaticky generuje výdejka ze skladu. Výdejky lze vkládat i ručně pro případ použití položky ze skladu na spotřebu, odpis, nebo jiný účel bez prodeje. Kdykoliv je možné si prohlédnout inventurní soupis s detailem pohybu každé položky.

Účetní informace

V případě, že přijímáte platby v hotovosti, můžete nahlédnout i do pohybů na pokladně a zjistit stav pokladny. Pokladna je vždy jedna hlavní a pak pro každého inkasujícího uživatele jeho osobní pokladna. V pokladně lze také doplnit výdej, například vklad na účet, nákup zboží, služeb či materiálu nebo osobní spotřebu.

Správa klientů

Výborným pomocníkem je správa klientů, nebo chcete-li, zákazníků. Každý klient má svoji kartu, kde uvidíte jeho základní kontkatní údaje, poznámky, naplánované a minulé návštěvy, jeho útratu u vás a v neposlední řadě máte možnost uživatelských informací prostřednictvím osobních dotazníků. Přímo z kraty můžete vkládat poznámky, plánovat další návštěvy do kalendáře nebo přejít k pokladně a vyúčtovat služby nebo zboží s vazbou na klienta.

Rezervační diář

Systém iBee umožňuje vkládat schůzky/návštěvy s vazbou na klienta/zákazníka přímo do plánovacího kalednáře. U záznamu můžete doplnit poznámku a nastavit aby mu přišla upomínka den předem, nabo hodinu předem a to prostřednictvím mailu nebo SMS. Kientovi také můžete odeslat ihned mailem pozvánku ve formátu ical do jeho kalendáře. Naplánované schůzky také vidíte hned na domácí stránce seřazeny a obarveny podle blížícího se termínu.