Co obsahuje plán BEE BUSINESS?

#bu_base,bu_pokladna,bu_zbozi,bu_sluzby,bu_klienti,bu_spravce,bu_kalendar

Plán Bee Business je vhodný pro ty, kteří k poskytování služeb zároveň prodávají produkty související se svými službami. Modul pro prodej zboží se objeví v pokladně jako alternativní nabídka. Můžete mít i omezené množství položek, kdy vám pokladna zabrání prodeji většího množství, než které máte u sebe. K tomuto plánu je možnost dokoupit modul SKLAD, kde můžete prostřednictvím příjemek a výdejek vést sklad a na něj navázat zboží.

Správa služeb

Pro prodej svých služeb si můžete nadefinovat parametry a ceny, které máte pak dostupné v pokladně a přehledu prodejek.

Rezervační diář

Máte k dispozici kalendář, do kterého si plánujete návštěvy vašich klientů. Ke každé návštěvě můžete nastavit upozornění klientům na nadcházející schůzku a to buď e-mailem, nebo SMS zprávou. Takto naplánované schůzky pak vidíte chronologicky na domácí stránce s podbarvením podle blížícího se termínu.

Pokladna

Pohodlně ovladatelná pokladna vám nabídne sestavit účtenku z předem nadefinovaných položek služeb. Je zde také možnost doplnit do účtenky položku, která není předdefinovaná s libovolnou cenou. Po sestavení účtenky lze uzavřít nákup volbou způsobu úhrady. Při hotovostní úhradě se vytiskne účtenka a částka se propíše do hotovostní pokladny a prodejka do databáze prodejek. Při úhradě kartou se částka nepropíše do hotovostní pokladny. Při volbě platby převodem za pomocí QR platby se na účtence vytiskne QR kód s údaji k platbě převodem z účtu. Pro tuto možnost je nutné mít v konfiguraci vyplněn IBAN a SWIFT ke svému účtu

Klienti

Vedení databáze klientů má své výhody. U každého se zaznamenává historie návštěv i nákupů. Máte možnost zapisovat si poznámky, nebo vkládat fotografiee své aktuální práce. Vložit fotografie umožní i speciální mobilní nástavba, kdy můžete pomocí speciálního odkazu mobilem pořídit fotografii, která se okamžite přiřadí ke klientovi. Navíc při plánování schůzky nemusíte vyplňovat notifikační údaje, stačí přiřadit klienta.

Správa zboží

Zboží stejně jako služby mohou mít své kategorie, do kterých je lze rozdělovat. Každá položka zboží nebo služby ma svoji základní cenu a akční cenu pro případ slevových akcí. Ke zboží je možno vložit i EAN kód a při zobrazení pokladny lze použít čtečku čárového kódu namísto hledání příslušného tlačítka na obrazovce. Pro plátce DPH lze také zvolit k ceně příslušnou sazbu DPH, která je pak na účtence rozúčtovaná.