Jak už název napovídá, jedná se o plán vhodný pro větší provozovny, salony krásy a podobně, kde se paralelně odbavují klienti více poskytovatelů služeb. Plán Bee Hive může obsluhovat více uživatelů a je zde možnost role recepční, která má přístup ke všem klientům i pracovníkům a může jejich jmény objednávat schůzky klientů i účtovat je s příslušnými údaji na účtence.
Pro prodej svých služeb si můžete nadefinovat parametry a ceny, které máte pak dostupné v pokladně a přehledu prodejek.
Máte k dispozici kalendář, do kterého si plánujete návštěvy vašich klientů. Ke každé návštěvě můžete nastavit upozornění klientům na nadcházející schůzku a to buď e-mailem, nebo SMS zprávou. Takto naplánované schůzky pak vidíte chronologicky na domácí stránce s podbarvením podle blížícího se termínu.
Pohodlně ovladatelná pokladna vám nabídne sestavit účtenku z předem nadefinovaných položek služeb. Je zde také možnost doplnit do účtenky položku, která není předdefinovaná s libovolnou cenou. Po sestavení účtenky lze uzavřít nákup volbou způsobu úhrady. Při hotovostní úhradě se vytiskne účtenka a částka se propíše do hotovostní pokladny a prodejka do databáze prodejek. Při úhradě kartou se částka nepropíše do hotovostní pokladny. Při volbě platby převodem za pomocí QR platby se na účtence vytiskne QR kód s údaji k platbě převodem z účtu. Pro tuto možnost je nutné mít v konfiguraci vyplněn IBAN a SWIFT ke svému účtu
Vedení databáze klientů má své výhody. U každého se zaznamenává historie návštěv i nákupů. Máte možnost zapisovat si poznámky, nebo vkládat fotografiee své aktuální práce. Vložit fotografie umožní i speciální mobilní nástavba, kdy můžete pomocí speciálního odkazu mobilem pořídit fotografii, která se okamžite přiřadí ke klientovi. Navíc při plánování schůzky nemusíte vyplňovat notifikační údaje, stačí přiřadit klienta.
Zboží stejně jako služby mohou mít své kategorie, do kterých je lze rozdělovat. Každá položka zboží nebo služby ma svoji základní cenu a akční cenu pro případ slevových akcí. Ke zboží je možno vložit i EAN kód a při zobrazení pokladny lze použít čtečku čárového kódu namísto hledání příslušného tlačítka na obrazovce. Pro plátce DPH lze také zvolit k ceně příslušnou sazbu DPH, která je pak na účtence rozúčtovaná.
Speciální uživatelská role pro víceuživatelský plán. Recepční má oprávnění jménem jakéhokoliv dalšího uživatele objednávat klienty i účtovat. Přitom každý uživatel vidí pouze svoje klienty, svoje schůzky a svoje prodejky.