Co obsahuje plán BEE PLUS?

#

Tento plán je ideální pro ty, kteří potřebují k provozu služeb vést si databázi klientů s relevantními informacemi, poznámkami, historií návštěv, historií nákupů nebo fotorafiemi. V plánu Bee plus máte k dispozici správu služeb, klientů, rezervační diář a pokladnu.

Správa služeb

Pro prodej svých služeb si můžete nadefinovat parametry a ceny, které máte pak dostupné v pokladně a přehledu prodejek.

Rezervační diář

Máte k dispozici kalendář, do kterého si plánujete návštěvy vašich klientů. Ke každé návštěvě můžete nastavit upozornění klientům na nadcházející schůzku a to buď e-mailem, nebo SMS zprávou. Takto naplánované schůzky pak vidíte chronologicky na domácí stránce s podbarvením podle blížícího se termínu.

Pokladna

Pohodlně ovladatelná pokladna vám nabídne sestavit účtenku z předem nadefinovaných položek služeb. Je zde také možnost doplnit do účtenky položku, která není předdefinovaná s libovolnou cenou. Po sestavení účtenky lze uzavřít nákup volbou způsobu úhrady. Při hotovostní úhradě se vytiskne účtenka a částka se propíše do hotovostní pokladny a prodejka do databáze prodejek. Při úhradě kartou se částka nepropíše do hotovostní pokladny. Při volbě platby převodem za pomocí QR platby se na účtence vytiskne QR kód s údaji k platbě převodem z účtu. Pro tuto možnost je nutné mít v konfiguraci vyplněn IBAN a SWIFT ke svému účtu

Klienti

Vedení databáze klientů má své výhody. U každého se zaznamenává historie návštěv i nákupů. Máte možnost zapisovat si poznámky, nebo vkládat fotografiee své aktuální práce. Vložit fotografie umožní i speciální mobilní nástavba, kdy můžete pomocí speciálního odkazu mobilem pořídit fotografii, která se okamžite přiřadí ke klientovi. Navíc při plánování schůzky nemusíte vyplňovat notifikační údaje, stačí přiřadit klienta.