Co obsahuje doplněk DOTAZNÍKY?

#

Doplněk dotazníky umožňuje vytvářet svoje sady dotazníků ke klientům, který si buď evidujete u klienta sami, nebo je můžete dát klientům k vyplnění na svém elektronickém zařízení.

Vytváření dotazníků

Ve správě dotazníků si můžete vytvořit libovolné množství dotazníků a navázat je na konkrétní skupiny klientů. U daného klienta se pak adekvátní dotazníky objeví k vyplnění.

Dotazník interní

Slouží k vašim interním poznámkám, kdy se od zákazníka při první návštěvě potřebujete dozvědět informace nutné k poskytnutí služby. Tyto odpovědi jdou průběžně aktualizovat. Dostupné jsou na kartě zákazníka pod záložkou „Dotazníky“

Dotazník externí

Slouží k vyplnění zákazníkem. Můžete mu jej dát vyplnit na tabletu, nebo si jej může přes QR kód otevřít na svém zařízení a vyplnit. Zde je možnost i vložení podpisu přes dotykovou obrazovku zařízení. Dostupné jsou na kartě zákazníka pod záložkou „Formuláře zákazníka“